حمل، تحویل و یا برگشت کالا
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
-وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
-اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا درج شده در وب سایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟ از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید
:- با شماره تلفن 34423359- (041) واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید
.- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید
. - یا به
info@furushgah.ir با ذکر شماره سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر
شماره سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است
.
فروشگاه 7 روز هفته و 24 ساعته پاسخگوی شماست.
اولین نفر مطلع از تخفیفات و تازهها باشید
راهنمای خرید خدمات و شرایط استفاده
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
کلیهی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی فروشگاه میباشد
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
ورود و ثبت سفارش بدون ثبت نام
furushgah.irfurushgah.ir - بعقعسالشا.هق - صصص.بعقعسالشا.هق